Графичният дизайн е процес, при който на визуалната информация се придава форма и структура. Това често става чрез използване на типография, изображения, цветове и други. Графичният дизайн включва в себе си задълбочени познания за композиция и форма, цвят, видове специализирани палитри, използвани и стандартизирани в съвременните графични програми и цветни гами. Наличието на чувство за естетика и художествените познания у графичния дизайнер, също допринасят за изработката на добър продукт на графичния дизайн. Отчетливост на визията и съчетаването на цветове и техния контраст също допринасят за доброто възприемане на посланието. Освен естетически и технически познания дизайнерът трябва да притежава и частица интуитивност и да бъде иновативен. Всичко това събрано в едно с необходимата доза баланс и подчиненост на идеята, внушението и основната цел са предпоставки за добрия графичен или рекламен продукт.
Фирмената идентичност е всичко онова, което визуално рекламира даден бранд, така че да стане по-популярен и разпознаваем. Това включва лого дизайн, изготвяне на бланки и сувенири, работно облекло, фасадна реклама, облепяне на фирмени автомобили и т.н.
Печатната реклама е едно от основните средства за комуникация. С фирмените печатни рекламни продукти имате неограничени възможности да сте креативни и да покажете идеите си върху хартията.
Предпечатната подготовка е процес, при който се извършва обработка на дадено печатно издание (книга, списание, плакат, дипляна, каталог и тн.) за неговото отпечатване в печатница.
Цялата визуална комуникация, която ни заобикаля в мига, в който излезем от дома си може да се определи с едно общо наименование – външна реклама.
Предлагаме голямо разнообразие от рекламни подаръци и сувенири, подходящи за подарък на бизнес партньори, клиенти и приятели. Работим с едни от най-големите производители на рекламни материали в глобален мащаб.
Всички права са запазени 2021 © Tinatin Design